¿Ten percorrido o modelo de cidade?

    imagen

    O consenso entre as forzas políticas sobre a idoneidade das peatonalizacións é unánime.

    É unha das bazas electorais do BNG, nembargantes os seus adversarios introducen algúns matices.

    Pontevedra recibe mañá en Nova York un novo recoñecemento internacional. Esta vez, a fundación Center for Active Design, creada polo filántropo e exalcalde neoyorquino Michael Bloomberg, recoñece en Pontevedra a unha cidade «que promove hábitos de vida saudables» ao limitar o tráfico urbán e impulsar os desprazamentos a pé como principal medio de transporte. En anteriores ocasións premiouse a Pontevedra como «cidade pensada para as persoas» (premio de Dubai), ou destacouse o Metrominuto, ese plano peonil da cidade que se ideou en Pontevedra e triunfou en Europa (premio Intermodes). Outros foros premiaron a política de peatonalizacións (premio de honor da rede Cidades que Camiñan, que se entregará en outubro) ou a reducción drástica de accidentes de tráfico (premio nacional da DGT).

     

    O tan nomeado «modelo de cidade» levou a Pontevedra a obter recoñecementos que fai uns anos eran impensables. Pero, ¿teñen percorrido? ¿Queda modelo por desenvolver?

     


    Escribir comentario

    Comentarios: 0
    Cargando buscador